پشت سر گذاشتن هر یک از فازهای پروژه،نیازمند تصمیمات بی شماری است؛از تصمیمات کم اهمیت گرفته تا تصمیماتی حیاتی.هرجا که نیاز به تصمیم گیری احساس شود،باید تمام تلاش و هنر خود را به کار گیرید و تصمیمی اتخاذ کنید که باعث افزایش محبوبیت و مقبولیت شما در بین افراد خود شود.

از جمله وظایفی که در زمینه ی تصمیم گیری بر عهده ی رهبر پروژه است،عبارتند از :

  • معین نمودن ویژگی ها و مزایای پروژه؛
  • بهره گیری مجدد از منابع و تخصیص درست این منابع در مواقعی که مراحل پروژه عقب افتاده اند؛
  • ایجاد تعادل بین اهداف پروژه،بودجه و زمان موجود؛
  • جلوگیری از افزایش بیش از اندازه ی حدود پروژه(مواقعی که پروژه مدام در حال بزرگ تر شدن و پیچیده تر شدن است) و همچنین افزایش بیش از حد هزینه ها

انجمن مدیریت پروژه پردیس

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سئو چیست مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش Garrett تو می تونی... گاهی اوقات .. آنالیتیک فروشگاه جامع تحقیقات دانشگاهی تاسو